nedelja, 1. april 2012

Šal neskončnih sonc

Kako poetično sem razpoložena danes. :)
To je zato, ker sem včeraj končno zaključila tale moj neskončni šal s sončki, v barvi sonca. Kako ne bom.

Šal mi je pridelal kar nekaj sivih las. Najprej sem rabila cel teden, da sem našla pravo kombinacijo med volno in kvačko. Na koncu sem uporabila dvojno OSCAR volno in kvačko debeline 10mm. Volna bi lahko bila malenkost tanjša, saj je šal tako precej težek in masiven. Ampak meni je všeč. Zanj sem porabila 4 klobčiče in pol.

Če bi si pošteno plačala ure, ki se jih vložila vanj, bi bil to verjetno moj najdražji kos garderobe, ali pa takoj za puhavko. :) No večina časa je šla v iskanje prave kombinacije. Ko sem enkrat ugotovila to, je bil šal končan v treh poznih večerih.




Delala sem ga po teh navodilih za šal, ki sem ga seveda našla na Pinterestu.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za prijazen komentar!