sobota, 23. februar 2013

Darilo

Zame. Od Lilly.

Najbolj kjut zadeva ever, ki se odlično poda zraven moje rožaste stene.
Lily, hitro odpri svojo Etsy trgovinico, sicer te bom kopirala. :)

Hvala, da smo se spoznali še v živo, za obisk, za darilca, klepet. Zelo ste mi polepšali dan. Pa upam, da se kmalu spet vidimo.






6 komentarjev:

  1. Ful, ful dobra ideja. Všeč mi je :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sem vesela da ti je všeč :) Sicer pa ne verjamem, da bi kdo kupil kak moj izdelek, še ne znam tako dobro kot ti ;)
    Tudi jaz sem zelo vesela, da smo se spoznali :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Seveda bi kupili. Tisti, ki bi kupili ne znajo niti toliko kot ti. :)

      Izbriši
  3. Cortig so.....:):) jaz imam malo drugačne v arnžmaju...lahko pogledaš..

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita ideja.
    Pomladna,sveža,cvetoča :)

    Na mojem blogu pa te čaka nagrada .


    lp

    OdgovoriIzbriši
  5. iii kako fletna vejica; krasne rožice :-))

    OdgovoriIzbriši

Hvala za prijazen komentar!