torek, 27. avgust 2013

To je moja soba!

Zgodbica se je začela pred nekaj leti, ko je bil Enej še micen dojenček.
Želela sem, da bi imel na vratih napis z imenom, a kaj ko nisem nikjer našla kakih luštnih črkic za ta namen. Same kičaste lesene črke z raznimi klovni, živalmi ipd.

Potem sem na nekaj takega, kar sem iskala končno naletela na Artmarketu v Greenwichu v Londonu.

Lani jeseni pa mi je "kapnilo". Zakaj pa ne bi jaz kaj takega ponudila slovenskim otrokom. Mogoče so še kje mamice, ki iščejo kaj takega.

In tako je nastala prva kolekcija črk. Idej za naprej je še ogromno.
Za začetek pa tole. Najenostavnješe.

Ploščice in črke so izdelane iz vezane plošče in prebarvane z okolju prijaznimi barvami na vodni osnovi.

Kaj pravite, bi imele? Bi imeli vaši otroci?






3 komentarji:

  1. Maja hvala, največji problem pri zasnovi produkta je žal ravno preveč idej, ne premalo. :)
    če bi hotela uresničiti samo ideje, ki so se mi razvile danes, bi rabila skladišče kot ga ima Wolksvagen in budžet tudi podoben.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za prijazen komentar!